Rozmaring

Szedd magad! Rozmaringos és novelláskert. Jó csatangolást kíván a kertész.

Friss topikok

  • Dhor: Tehát ez csak áprilisi tréfa... (ugye? ugye?) [azért volt zárójelben, mert ha esetleg nem, akkor ú... (2011.04.05. 19:54) Az utolsó bejegyzés
  • tpr: utánaolvastam kicsit Telekinek, és kiderült, hogy mindenki utálja. Illetve nagyon sokan, ugyebár a... (2011.03.29. 15:48) Éljen Teleki Pál!
  • tpr: @lucaorsolya: jó, összeszedem majd magam:) legalábbis igyekszem. és jó látni, hogy te is létezel, ... (2011.03.17. 19:21) Búcsúvallomás
  • lucuss: a hosszú elmélkedés zanzásított változatára egy lehetséges értelmezés/gondolatmenet (igencsak rövi... (2011.02.27. 23:15) Napló egy kis elmélkedéssel
  • tpr: @luc.: @mindenmash: köszi:) és megtörtént. (2011.02.23. 20:51) Szőkített lány

Linkblog

Az OKTV...

2011.01.07. 16:39 | tpr | 2 komment

...mondjuk ki, pocsékul sikerült...

A bejegyzés trackback címe:

https://rozmaring.blog.hu/api/trackback/id/tr822567813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tpr · http://rozmaring.blog.hu/ 2011.01.10. 19:28:02

@Tomeczek: hát, eléggé... az egyiket végighantáztam (orosz történelem, meglehetősen hiányos háttértudással....:S) és a többit meg nem írtam meg elég jóra... az elsőn, magyar városfejlődés a XIII-XV. században, össze-vissza zagyváltam, pedig ezt nagyjából tudtam, csak nagyonnagyonnagyon összeszedetlen voltam és szerintem rossz is lesz a pontom, a második, cseh töri a luxemburgiaktól a fehérhegyi csatáig, na az nagyjából jó, bár annak is az elején kicsit harmatosra sikerült az első néhány mondat.... a negyedik meg népi írói mozgalom, az asszem nagyjából jó lett...
de lényeg, hogy biztos, hogy nem jutok tovább, mert az elsőt szinte biztos, hogy a legtöbben jobbra megírták, mint én, a harmadikat ugyancsak, a második meg a negyedik meg szerintem átlagos lett...
persze végső soron jó ez így, ha kiesek, mert legalább lesz időm, na de mégis...
süti beállítások módosítása