Rozmaring

Szedd magad! Rozmaringos és novelláskert. Jó csatangolást kíván a kertész.

Friss topikok

  • Dhor: Tehát ez csak áprilisi tréfa... (ugye? ugye?) [azért volt zárójelben, mert ha esetleg nem, akkor ú... (2011.04.05. 19:54) Az utolsó bejegyzés
  • tpr: utánaolvastam kicsit Telekinek, és kiderült, hogy mindenki utálja. Illetve nagyon sokan, ugyebár a... (2011.03.29. 15:48) Éljen Teleki Pál!
  • tpr: @lucaorsolya: jó, összeszedem majd magam:) legalábbis igyekszem. és jó látni, hogy te is létezel, ... (2011.03.17. 19:21) Búcsúvallomás
  • lucuss: a hosszú elmélkedés zanzásított változatára egy lehetséges értelmezés/gondolatmenet (igencsak rövi... (2011.02.27. 23:15) Napló egy kis elmélkedéssel
  • tpr: @luc.: @mindenmash: köszi:) és megtörtént. (2011.02.23. 20:51) Szőkített lány

Linkblog

Tévedni...

2011.01.25. 15:41 | tpr | 5 komment

... emberi dolog. És én is nagyot tévedtem. Tudniillik az OKTV eredményemet illetően. Azt már akkor és ott nagyon valószínűnek tartottam, hogy nem leszek az utolsó (miután páran úgy másfél óra után beadták a dolgozatukat), de úgy éreztem, hogy az első hatvanba biztosan nem jutok be.

Nos, a dolog úgy áll, hogy hatvankét diák jutott tovább a második forduló második felébe. Összesen hatvan pontot lehetett szerezni. Mind a négy esszé tizenöt pontot ért. Az én megérzésem az volt, hogy az első esszém (magyar városfejlődés/fejlesztés a XIII-XV. században) pocsék, a második és negyedik egész jó, a harmadikra viszont jó, ha öt pontot kapok.

A legtöbb pontot elért diák 57-et szerzett meg a maximális 60-ból. Ilyenből volt két darab. Mármint diák. A második legtöbb pont 56 volt, szintén két diák ért el ilyen eredményt. A harmadik legtöbb pont 55 volt. Ezt ismét csak két tanuló érte el. No meg én...

HOHOHOHOHÓÓÓÓÓ!!!! BENT VAGYOK A MÁSODIK FORDULÓ MÁSODIK FELÉBEN!!!!!

Osztott ötödik helyen, harmadik legjobb pontszámmal.

És alig több, mint három hetem van arra, hogy megírjak egy 20-30 oldalas esszét. Úgy, hogy egy mukkot nem olvastam a szakirodalomból. Szóval most itt ülök, neocitránt kortyolva, ugyanis tegnap csúnyán megfáztam, valamint írólapok és egy könyv társaságában és jegyzetelni fogok. Mostantól három hétig a törié vagyok.

A blog valószínűleg kissé visszafogja megjelenéseit, energiatakarékos üzemmódra áll be. Most amúgy is elment a kedvem az írástól. Azon gondolkodtam, hogy talán abba is hagyom az egészet. De ezt még muszáj volt felírni.

Szóval pápá...

A bejegyzés trackback címe:

https://rozmaring.blog.hu/api/trackback/id/tr672612522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomeczek · http://csomagmegorzo.freeblog.hu 2011.02.01. 12:17:08

Hajrá! És szólj, ha kell valami segítség!

tpr · http://rozmaring.blog.hu/ 2011.02.01. 17:59:30

@Tomeczek: Köszi, fogok, feltétlenül:) addig is köszi minden eddigi segítséget:)

lucuss 2011.02.04. 19:32:49

nem fogja. majd töri után folytatja.nagyon nincs választási lehetősége, nem hagyjuk úgy sem!
süti beállítások módosítása