Rozmaring

Szedd magad! Rozmaringos és novelláskert. Jó csatangolást kíván a kertész.

Friss topikok

  • Dhor: Tehát ez csak áprilisi tréfa... (ugye? ugye?) [azért volt zárójelben, mert ha esetleg nem, akkor ú... (2011.04.05. 19:54) Az utolsó bejegyzés
  • tpr: utánaolvastam kicsit Telekinek, és kiderült, hogy mindenki utálja. Illetve nagyon sokan, ugyebár a... (2011.03.29. 15:48) Éljen Teleki Pál!
  • tpr: @lucaorsolya: jó, összeszedem majd magam:) legalábbis igyekszem. és jó látni, hogy te is létezel, ... (2011.03.17. 19:21) Búcsúvallomás
  • lucuss: a hosszú elmélkedés zanzásított változatára egy lehetséges értelmezés/gondolatmenet (igencsak rövi... (2011.02.27. 23:15) Napló egy kis elmélkedéssel
  • tpr: @luc.: @mindenmash: köszi:) és megtörtént. (2011.02.23. 20:51) Szőkített lány

Linkblog

OKTV

2010.11.11. 20:27 | tpr | 9 komment

Csak egy rövidke bejegyzéssel jelentkezem, mert teljesen fel vagyok dobva.

Szóval: OKTV. Amint már említettem, indultam az OKTV-n, és bár úgy éreztem, hogy a dolgozatom lehet, hogy csak súrolni fogja a továbbküldhetőség határát, kiderült, hogy mégis csak átcsúsztam a ponthatáron. Ma pedig kiderült, hogy hány pontot is szereztem:

[halk dobpergés]

A 70 (azaz hetven) pontból én összesen 64 (azaz hatvannégy) pontot értem el. Ráadásul úgy, hogy azt az ordas buta hibát követtem el, mint angol érettségin a hallgatott szövegértésnél (ott az történt, hogy igaz-hamisban egy hamis állításra, amiről tudtam, hogy hamis, arra azt írtam, hogy igaz; jelen esetben pedig az történt, hogy egy két számot felcserélve írtam be. De itt legalább rá lehet arra kenni, hogy lapozni kellett a feladat közepén...).

Ezzel az eredménnyel pedig a legjobb vagyok a suliból. Aminek örülök. Mondjuk azt még hozzá kell tenni, hogy a forrásos részt kissé elhanyagoltam a készülés során, így eshetett meg az, hogy egy nyolcpontos feladatból egy pontot fogok csak kapni (a másik feladatsorban összesen nem vesztettem ennyit...). A szakirodalmas részbe azonban még csak belepillantottam, tehát nem tudom a pontos számot, csak azt, hogy az ocsmányul sikeredett.

Na, de nem is ez a lényeg. Igazából a továbbjutással, mint olyannal nem számoltam. Sőt, azért fohászkodtam, hogy pont ne jussak tovább, hogy ne kelljen egy 20-30 oldalas esszét írni. Hiszen még ha meg is nyerném, semmit nem számítana a dolog, mert így is úgy is emelteznem kell töriből (a helyezésem túl későn derülne ki). De most nagyon valószínű, hogy becsúszok a továbbküldhető kategóriába... Hát igen... Isten nem ver bottal...

De ami a leglényegesebb, hogy egy emelt szintnél elvileg hangyányival nehezebb feladatsort 91%-ra (ha nem figyelmetlenkedek, akkor 92-re) megírtam, amit ha teljesítek az érettségin is, akkor nem lesz sok gondom a felvételivel.

Szóval most örvendezek.

A bejegyzés trackback címe:

https://rozmaring.blog.hu/api/trackback/id/tr562442423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucaorsolya 2010.11.12. 23:14:17

drakula... azaz gratula! bocsánat csak éppen élőhalottnak érzem magam a sok sok intézkedés közben, és ennek megfelelő a humorom is...:)
és amiért ilyen ügycsi voltál megosztom veled és kedves olvasóiddal egy mókás felfedezést: demoszthenesz.hu/edes-ekes-apanyelvunk-logopedus-hallgatok-onkepzo-csoportja-loncs/
ez egy dolog, hogy a LÖNCS szó mélyebb értelmét csak a kiválasztottak érthetik, de ezen a rövidítésen szerintem mindenki jól kiröhögheti magát.

ez viszont inkább undorító, a fent említett oldal keresésekor bukkantam rá.: fikaturka.hupont.hu/

lucaorsolya 2010.11.12. 23:16:06

bocsánat volt egy két elírás: felfedezésemet (így helyes nyelvtanilag azt hiszem) illetve az egy dolog, nem ez egy dolog.

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2010.11.13. 15:44:35

@lucaorsolya: felhívnám minden beavatott figyelmét a Löncsi viccek-kérdések menüpont legelső elemére! ;)

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2010.11.13. 23:25:39

@Tomeczek: EZ NAGYON ROSSZ VOLT!!! :D Még önmagában a "fordítás" nem is annyira. De az idevágó jelentéstartalommal...

tpr · http://rozmaring.blog.hu/ 2010.11.14. 21:29:11

@lucaorsolya: Frankenstein!... azaz köszi... (bocs, erre nem tudtam ennél jobb horrorhőst...)
amúgy kiderült, hogy a szakirodalmi rész nagyjából 50%, tehát az egész max 80 pont. Majd meglátjuk ez mire lesz elég...

A második link pedig UNDORÍTÓÓÓÓÓÓ

Tomeczek · http://csomagmegorzo.freeblog.hu 2010.11.15. 13:01:25

@Dhor: Köszönöm az elismerést. :) Amúgy milyen jelentéstartalom vág ide? Könnyen lehet, hogy nem is voltam tudatában, mit követek el, amikor ezt ideírtam. :)

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2010.11.15. 20:49:50

Ha múlt időben írtad volna a seek-et is, akkor az mintegy válaszként fogható fel. Én felhívtam a figyelmed egy ott található adatra, mire te: kerestem-megtaláltam.:) Illetve Kerestem-láttam.

Tomeczek · http://csomagmegorzo.freeblog.hu 2010.11.16. 09:14:36

@Dhor: Na igen, pontosan ez az, amire nem gondoltam :) De tetszik. :)
süti beállítások módosítása